IT administrátor s přesahem do businessu

      Nabízíme Vám práci v nadnárodní německé společnosti, který je ve svém oboru synonymem pro kvalitu, design i spolehlivost. Určujeme trendy a o český retailový trh pečujeme už přes 30 let. Máme sídlo v Hněvotíně u Olomouce, kde budete mít i zázemí.

      Budete zajišťovat nejen správu a údržbu IT systémů uvnitř organizace, ale do budoucna také přispívat k rozvoji obchodních strategií a cílů organizace.

      Co vás čeká:

      • Účast na nových projektech digitálního řešení.
      • Údržba a rozvoj hardware a SW ve vnitropodnikové síti.
      • Podpora uživatelů v oblasti IT v rámci firmy.
      • Technická jednání se zákazníky s podporou obchodu.
      • Spolupráce při návrhu řešení zákaznických požadavků.
      • Komunikace se zahraničními dodavateli.

      Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít:

      • SŠ vzdělání elektrotechnického směru v kombinaci s IT.
      • Ochota cestovat (do budoucna SVK).
      • Komunikační schopnosti.
      • Samostatnost.
      • Analytické myšlení.
      • Angličtina na úrovni minimálně B2.
      • Řidičský průkaz skupiny B.

      Benefity:

      • Bonus za dobré hospodaření firmy ve výši měsíční mzdy.
      • Notebook, mobilní telefon.
      • Pracovní doba 7,5 hodiny.
      • Homeoffice dle domluvy.
      • 4 týdny dovolené + 1 týden placeného volna.
      • Dotované stravování v závodní jídelně (7 jídel na výběr).
      • Příspěvek na penzijní připojištění.
      • Možnost nadpracovat si hodiny.
      • Pramenitá voda na pracovišti zdarma.
      • STK pro naše zaměstnance za zvýhodněnou cenu.
      • Výhodný mobilní tarif.
      • Možnost zvýhodněného odkupu našich výrobků.
      • Možnost rozšiřování odborného vzdělávání.
      • Sportovní a kulturní firemní akce.
      • Dobrý pracovní kolektiv.
      • Hlídané parkoviště přímo u firmy (včetně kolárny) s dostatkem volných míst.

SOCIÁLNÍ SÍTĚ

Sledujte nás také na našich sociálních sítích